ДОПОМОГА В ДОРОЗІ

«Форд Асистанс» - це програма всеохоплюючої допомоги, створена для оберігання спокою власників автомобілів марки «Форд». Ця програма передбачує допомогу в критичних ситуаціях і доступна як для легкових авто (Fiesta, Focus, KA+, Mondeo, Puma, Kuga, EcoSport), так і  для комерційних автомобілів марки «Форд» (Transit Courier, Tourneo Courier, Transit Connect, Tourneo Connect, Tourneo Custom, Transit Custom, Transit, Ranger) впродовж трьох років з дати придбання автомобіля в офіційній дилерській мережі «Форд».

Якщо Ваш автомобіль вийшов з ладу в дорозі чи поблизу Вашої до мівки, «Форд Асистанс» потурбується про нього. Якщо немає можливості вирішити проблему на місці події шляхом технічної допомоги, «Форд Асистанс» організує та оплатить евакуацію Вашого автомобіля до найближчого авторизованого дилерського центру «Форд». 

Зверніть, будь-ласка, увагу на те, що програма «Форд Асистанс» діє лише в тих випадках, якщо на Вашому автомобілі виникла несправність, внаслідок якої автомобіль не може самостійно рухатися, або якщо це суперечить правилам дорожнього руху або експлуатації автомобіля. 

Якщо у випадку поломки Вашого автомобіля немає можливості здійснити ремонт в цей самий день, в рамках програми «Форд Асистанс» Вам та Вашим пасажирам будуть запропоновані способи продовжити Вашу подорож або повернутися додому (маються на увазі послуги «Прокатний автомобіль», «Проживання» та «Продовження подорожі»). 

Програма технічної допомоги в дорозі «Форд Асистанс» дійсна на території України та країн Європи цілодобово та без вихідних. Щоб скористатися послугами програми у випадку поломки Вашого автомобіля – Вам потрібно лише подзвонити в контакт-центр «Форд Асистанс».

Що потрібно зробити, якщо Ви потребуєте допомоги

Якщо Вам необхідна допомога в зв'язку з несправністю автомобіля або ДТП згідно програми «Форд Асистанс», в першу чергу подзвоніть за нижченаведеним телефоном, який є єдиним для дзвінків на території України та всієї Європи, в контакт-центр «Форд Асистанс» (будь-ласка, не робіть нічого самостійно!).

Телефон контакт-центру «Форд Асистанс» (044) 494-30-18

Щоб отримати допомогу відповідно до програми «Форд Асистанс», будьте готові на початку розмови з оператором надати наступну інформацію: 
• Місцезнаходження та характер поломки Вашого автомобіля;
• Ваші прізвище, ім'я, по-батькові та Ваш контактний номер телефону;
• Державний номерний знак та номер кузову (ідентифікаційний номер) Вашого автомобіля;
• Дату придбання Вашого автомобіля.

Гарантійний ремонт

Гарантійний ремонт означає усунення недоліків автомобіля (невідповідність вимогам нормативних документів) – ремонт або заміну деталей, вузлів, агрегатів, які вийшли з ладу з вини виробника по причині дефекту матеріалу або виготовлення, безоплатно для клієнта. Ремонт або заміна деталей, вузлів, агрегатів здійснюється за вибором офіційного дилера у відповідності до технічних рекомендацій та переліку обов'язкових робіт, визначених виробником в відповідних нормативних (експлуатаційних) документах.

Гарантія на ремонтні роботи та запчастини

Умови гарантії базуються на умовах гарантії Ford Motor Company та ДСТУ – 2322-93. 
1 (один) рік – на виконані роботи та встановлені оригінальні деталі, вузли, агрегати, на які розповсюджується гарантія Ford Motor Company. 
20 діб або не більше 1500 км пробігу – на регулювальні роботи.

Гарантія не розповсюджується на деталі, вузли і агрегати, надані для ремонту Замовником!

Увага! Гарантія на виконані роботи та встановлені оригінальні деталі, вузли і агрегати надається Виконавцем за таких умов:

  • проходження технічного обслуговування автомобіля тільки на авторизованій сервісній станції системи “Віннер";
  • виконання вимог (правил) експлуатації та зберігання автомобіля заводу-виробника, викладених в Сервісній книжці, Керівництві з експлуатації та Керівництві з гарантії, з якими Замовник ознайомлений.